Sunday, 1 February 2015

Cake Show 2015 İstanbul Türkiye

Merhabalar,

İlk bu haberi ve ilanı görünce gerçekten içim kıpır kıpır oldu. Acaba ne olacak, nasıl olacak ve kimlerle olacak dedim... Sonrasında facebook üzerinden Cake Show 2015'e üye oldum (buyurun sizi de buradan alalım tık tıkkk...) ve her gün birbirinden heyecanlı haberlere ben de ortak olmaya başladım. 

Sonra dedim ki, kendi kendime acaba kim organize ediyor bu programı, bir tanışayım, benimde çorbada tuzum bulunursa ben de onlara ortak olayım ve birlikten kuvvet doğar mantığıyla da halatı onlarla beraber çekeyim istedim. Ve baktım ki, karşıma birbirinden değerli iki insan çıktı. Hepinizin ve aslında çoğumuzun ucundan bir yerlerden birbirimizin ismini duyduğumuz ve aslında birbirimize hiç de yabancı olmadığımız Sevgili Alev Gülden ve Hande Ciğer çıktı karşıma.... Bu vesileyle sadece telefon ve facebook üzerinden konuşmalarla tanışıyor olmamızla birlikte gerçekten, onlarla tanışmış olmaktan ve içlerindeki bu güzel enerji ve organizasyon hevesini görmüş olmaktan ve sonrada ne kadar doğru zamanlama, ne kadar doğru insanlar ve ne kadar doğru bir iş yapmış olmalarından dolayı gerçekten onur duydum. 

Bu sebeple şimdide sizlere yazıyorum ve hepimiz bir olalım, birbirlerimizi katalım ve daha çok büyüyerek sesimizi duyuralım ve bu organizasyonla bir çatı altında toplanalım istedim. Şimdiden nedir bu CakeShow 2015 diyenlerinizi duyar gibiyim?, gelin size kısaca bir özetleyim ve arkasından bu organizasyonda ve Türkiye'nin ilk CakeShow 2015'in de neler olacağından bahsedeyim....


Cake Show 2015?

Aslında enternasyonel düzenlenen bir organizasyon olup, her yıl periyodik dönemlerde Manchester, London ve Birmingham'da yapılan, şeker hamuru zanaati, pasta dekorasyonu ve kek showu olarak başlıklar altında toplanan ve bu işe gerçekten gönül vermiş insanların bir arada olduğu, firmalarla desteklendiği ve çeşitli etkinliklerle de pekiştirildiği bir organizasyondan bahsediyoruz. Daha çok bilgi ve merak ediyorsanız buyurun buradan... tık tık...)


Peki Türkiye Cake Show 2015?

Bu sene ilk defa Türkiye'de düzenlenen Cake Show İstanbul 2-3 Mayısta İstanbul'da yapılacaktır. Cakeshow; İstanbul ve Türkiye çapında düzenlenen bir organizasyondur. Pasta tasarım yarışmalarının, Eğitim ve Workshop'ların yapılacağı,Sponsor ve tadarikçilerin tanıtım ve satış yapacağı geniş kapsamlı bir organizasyon olacaktır. Amacı; Dünya'da Türkiye'de BUTİK PASTACI'ların ne kadar şahane işler yaptığını göstermek, tüm girişimci hanımları ve beyleri ister amatör olsun ister profesyonel ayni çatı altında toplamak.

Peki ne kazanımlarınız olacak bu organizasyonda?


  • Bu sektörde ihtiyaç duyduğunuz malzemeleri sağlayan Tedarikçi firmalar ve Sponsorlarla görüşebilecek ve ihtiyacınız olan ürünleri satın alabileceksiniz. 
  • Yeni ürün tanıtımlarını izleyebileceksiniz. 
  •  4 farklı seviye ve farklı kategorilerde belirlenmiş ödüllü yarışmalara katılıp farkınızı gösterebileceksiniz.
  • Geniş bir egitim kadrosuyla bu showa özel hazirlanmiş eğitimlere katılabileceksiniz. (Eğitimler ücretli olacaktır.)
  • Yok sadece muhtesem kekleri görmek istiyorum diyorsaniz, Cake show herkese açık, gelip görüp, fikirler edinebileceksiniz.
  • Ayrıca ücretsiz panellere katılıp, her türlü sorularınıza yanıtlar bulabilecek ve  başarı öykülerini dinleyebileceksiniz.
                                           


Şimdilik Eğitim Kadrosu: 
  • Filiz Bircan
  • Tuba Fırat
  • Neşem Öznalçın
  • Tuba Geçkil
  • Zuhal Algaç İhtiyaroğlu
  • Ayşem Öztaş
  • Betül Çelebi
  • Selda Okur Atabay
  • Ayça Gürler


Valla gördüğünüz gibi ben yazarken ve bakarken çok heyecanlandım, kaldı ki gerisini ve o günü düşünemiyorum bile....

Peki tüm bunları görüp, duyup, bildikten sonra bizlere ve sizlere ne düşüyor?

1. Bu organizasyonu tüm çevrenizde paylaşmak...
Facebook: Cake Show 2015 Tıklayın, beğenin ve üye olun.
2. Sürekli takipte kalın.
3. Sizde çevrenize yayın (facebook, instagram,...vs yollardan...).
4. İnstagramda bu güzel bayanları takip edin. (@tadimtuzum ve @onebitesweet kullanıcı adlarıyla instagram üzerinden de takip edebilirsiniz.)
5.Blogger arkadaşlar, sizde bu yazımı bloglarınızda paylaşın...
6. Ve son kez bende diyorum ki, "Yayın, Üye Olun, Katılın, Duyurun, Hep birlikte bir Çatı Altında Olalım..."

Şimdilik benden bu kadar, Sevgili Hande ve Alev Hanım'a da selam olsun, sayımız her geçen gün bol olsun inşallah, bu yazımda birilerine yol açsın, umut olsun, ve çoğalmak için bir ışık olsun...

Sevgilerimle...
Şuh-i Fidan





12 comments:

  1. Şahane bilgilendirme. Paylaşımını için teşekkürler.
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler, ne mutlu bana Birgül Hanım :):):)

      Delete
  2. Fidan hanımcığım bu yazı bizi bizden daha iyi anlatanlatmış. Ellerinize,yüreğine sağlık...Görüşmek ve tanışmak dileğiyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hande Hanım'cığım, içimden, gönlümden ne geçiyorsa, aynen yazdım. Bende sizlerle tanışmak ve bir arada olmak için sabırsızlanıyorum. Sizlere de bu vesileyle yeniden teşekkür eder, çoğalarak bir çatı altında toplanmayı arzu ederim :) Sevgilerimle...

      Delete
  3. Fidan hanımcığım bu yazı bizi bizden daha iyi anlatanlatmış. Ellerinize,yüreğine sağlık...Görüşmek ve tanışmak dileğiyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hande Hanım'cığım, içimden, gönlümden ne geçiyorsa, aynen yazdım. Bende sizlerle tanışmak ve bir arada olmak için sabırsızlanıyorum. Sizlere de bu vesileyle yeniden teşekkür eder, çoğalarak bir çatı altında toplanmayı arzu ederim :) Sevgilerimle...

      Delete
  4. Sevgili Fidan hanim. elinize, gönlünüze saglik...Sizi simdi tanidim ama göremeden cok sevdim... Nasip kismetse Cake Show Istanbul`da sizi tanismak isterim... Cok sevgilerimle, izninizle yazinizi paylasmaktan mutlu olacagim... Filiz Bircan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filiz Hanım'cığım merhabalar... Ne kadar güzel, ne kadar hoş yazmışsınız ki, benimde yüreğime dokundunuz ve bende sizinle tanışmak için sabırsızlanıyorum. Yazımı paylaşmanız beni onure eder, çok öpüyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum... Ve tarihi iple çekiyorum :) Fidan Erdoğan Duman

      Delete
  5. Sevgili Fidan, cok guzel bir yazi olmus. cok tesekkur ederiz. Sizlerin destegiyle insallah birlikte cok guzel seylere imza atacagiz . Gorusmek ve tanismak dilegiyle.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alev Hanım Merhabalar, masaya oturdum, bir kaç kelimeyle başlayayım dedim bir baktım ki, yazı almış başını gitmiş, kelimeler paragraflara dönüşmüş ve bitmiş bile. Ne hissettiysem aynen tercüman olmaya çalıştım... Beğendiyseniz ne mutlu bana... Sevgi ve saygılarımla ve inşallah yakın zamanda tanışmak ümidiyle. Fidan

      Delete
  6. Fidan'cim harika bir yazı olmuş. Bu organizasyon bir harika olacak. Sabırsızlıkla bekliyorum ben de....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım Ümran'cım çok teşekkür ederim... İnşallah hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz. Öpüyorum seni kocaman :)

      Delete