Thursday, 6 November 2014

Chicco'nun En Güzel Buluşu- Portatif Her Yere Taşınabilir Mama Sandalyesi

Herkese yeniden merhabalar,

Uzun zamandan beri aldığım sorular ve talepler üzerine Ali Kerem'imle geçirdiğim deneyimleri, maddi-manevi tüm kazanımları, edindiğim tecrübeleri, duygusal hissiyatımı ve yaşananlar doğrultusunda hissettiklerimi ve bunların dışında hayatımızı daha kolaylaştırmak ve konforlu hale getirmek için kullandığımız tüm araç-gereçleri sizlerle paylaşmaya ve artık yazmaya karar verdim. 

İlk bebek, ilk heyecan, ilk varoluş ve ilklerin hepsi ve iki tenden bir can- Ali Kerem...

Evet...

Ondan öncede hayat vardı ama bu kadar anlam yüklü, duygu yüklü, sorumluluk yüklü, düşünce yüklü, hissiyat yüklü ve var olan günün bu kadar dolu dolu geçtiği gibi değildi...

Ne yalan söyleyim böyle olacağını da hiç bilmiyordum. Çok güzel bir hamilelik geçirdim (tüm bu dönemdeki deneyimlerimi de ayrıca başka bir yazıyla paylaşacağım.) , hep pozitiftim, çok okudum, çok önem verdim ve aslında sonrasında biraz da amannn diyip akışına bıraktım bazı şeyleri... :):):) Benim bile tahmin edemeyeceğim bir doğum yaşadım. (Doğum Hikayem- bir sonraki yazım olsun.). Ve sonrasında ilk kucağıma aldığımda oğlumu, güzel ağlamasını dinledim, gözlerindeki buğuyu sildim, tenini kokladım ve onun çaresizliği ve dünyasında çare ve onun dünyası olmaya çalıştım. Oldukça zor günlerimizde geçti başlarda ve hep şunu düşündüm, keşke hamilelik ve bu süreçle ilgili okuduğum yazılar kadar, bir de çocuk yetiştirme ve bebek bakımı ile ilgili okusaymışım dedim :) Ha gerçi okusan da okudukların, yaşadıklarınla örtüşecek miydi? işte burda ve bundan sonraki karşılaşılan her zorluk ve sorunda çözüm ve ana belirleyici- çocuk ve onun karakteri oluyor. Her şeyi, yaşamayı, birlikte yaşamayı, daha az sıkıntı ve problemle yaşamayı belirleyen asıl şey gerçekten onun istekleri ve sizlerinde bunlara kendi deneyim ve yaşadıklarınızdan elde ettiğiniz tecrübelerinizle ilgili yaklaşımlarınız oluyor. 

Gene böyle dönemlerin birinde, Ali Kerem'in artık ek mamaya geçip, hatta biraz daha büyüyüp, kendi kendini bir şeyler kemirip, bir yemek masasına oturma kıvamına geldiği vakitlerin birinde en büyük sorunsalımız mama sandalyesi oldu. Özellikle de dışarıda bir yere; restauranta, çay bahçesine, alış-veriş merkezine, ev gezmesine, kafeteryaya, dinlenme tesisine vs . gittiyseniz yandınız. Ya çocuğu oturtmak için hiç mama sandalyesi bulamazsınız, çoğu doludur, ya zaten müesselerin kendi bünyesinde yoktur yada vardır ama o kadar kirli ve kötü durumdadır ki, ne gönlünüz o mama sandalyesi üzerindeki makarnaları temizleyip, köfteleri atmak ister, ne de değdirdiğiniz kolonyalı mendille karşılaştığınız tabla üzerindeki simsiyah kirliliği görmek ister. Bu sebeple ne yapalım derken, alış-verişe çıktığımız bir bebek mağazasında işte Chicco'nun bu muhteşem ürünüyle karşılaştık. Ben hemen atladım alalım tabi diye, ancak eşim "Fidan, gene gereksiz şeylerle evi dolduracağız, ne gerek var, sürekli çocukla ilgili eşya yükümüzü arttırmaya" dese de; bu sefer ısrarlarıma dayanamayarak aldı. İtiraf ediyorum kendisi de asla yalanlayamaz ki, iyi ki bu ürün hayatımızda var.





Neden mi? İşte bu sebeplerden;


1. İlk öncelik "HİJYEN". Size ait olan bir şeyin, temizliğini, bakımını gönlünüzce ve dilediğinizce içiniz rahat bir şekilde yaparsınız.

2. Kullanım Kolaylığı: "KONFOR". Tüm sandalye ve masa düzeneklerine uyum sağlaması, istenilen şekilde konumlandırılması.

                                                

3. Portatif Taşınabilir Olması: "PORTATİF": İster omzunuza asarak, ister bir poşetin içerisinde gittiğiniz her yere taşınabilir.

                                                                

4. Sandalye Üzerindeki Tüm Kumaşın Yıkanabilir Olması: "TEMİZLİK": Üzerindeki sırt ve oturma bölgesindeki kumaş çıkartılıp, ister elde isterseniz de çamaşır makinesinde yıkanabiliyor. Çıkan kılıfın altındaki plastik zemini de dilediğiniz gibi temizleme lüksünüz var.

  

5. Emniyetli Oluşu: "EMNİYET": 3 farklı nokta emniyet kemer bağlantısı olmakla birlikte, 3 farklı oturma yüksekliğine de sahiptir. Bu da kolayca devrilmemesine ve çocuğunuz güvenli ve rahat bir şekilde oturmasına izin veriyor.

                                          

6. Ön Tabla Kullanımı: "YEMEK KONFORU": Mama sandalyesi üzerinde yer alan tablayı kullanarak, ister kendi önünden yemek yemesini sağlayabilir yada bu tablayı çıkararak da sizlerle beraber aynı masadan yemek yemesini sağlayabilirsiniz. Bu da dilediği gibi yemek yeme konforunu kendisine sunmaktadır.

                                       
Umarım birilerine bir yardım elim, faydam ve tüm bunların yanında yaşam kalitelerine etki edecek düzeyde bir yararım olmuştur yada olur. Ali Kerem bu ayın 14'ünde tam 2 yaşında olacak. Zaman çabuk geçiyor, 2 oldu bile... Büyüyoruz artık ve halen her yerde bu güzel ürünü kullanmaya devam ediyoruz.

Bu arada bu yazımda vesile olmuş olsun, buradan da Chicco firmasına sormuş olalım;
"Acaba kaç yaşına kadar ve kaç kiloya kadar bu mama sandalyesini kullanmak uygun olur?" hiç bir yazılı yerde ve de medya görsellerinde bu soruya yanıt bulamadım.




Eğer yeni doğum yapmış bir tanıdğınıza yada küçük bir miniğe bir hediye almak istiyorsanız, bence hem anne ve babasına hem de bu miniğe verebileceğiniz en güzel hediye "Bu Chicco Mode Yükseltici Mama Sandalyesi" olmalı diyorum ve de çok da hayır dua alırsınız diyorum. Hem de onun öğünlerinde güzel bir anınız olur diyorum son olarak...

Sevgilerimle....
Şuh-i Fidan

* Resimler için www.hepsiburada.com'a teşekkürlerimle...

No comments:

Post a Comment