Monday, 18 August 2014

Şuh-i Fidan Facebook ve İnstagram'da... Buyurmaz mıydınız? Bu blogda neler var hepsi bu yazıda !!!


Herkese Merhabalar,

Genelde herkese blogumun adını söylediğimde aldığım ilk soru "Ne üstüne yazıyorsunuz, ne ile ilgili?" oluyor.

Evet doğru.

Aslında yazmaya ilk başladığımda daha doğrusu ilk sayfa açmamdaki amacım sadece bana ait olsun, hayattaki her şeyimi bilgilerim, tecrübelerim, deneyimlerim, yaptıklarım, yapmak istediklerim, yapacaklarım yer alsın ve bunlarla da birilerine belki feyz olmak, fayda sağlamak bilgi alış-verişi yapabilmek en önemlisi içimde saklı tutmayıp herkesin her şeyi bu ölümlü dünyada bilmesini istemek ve hiç bir şeyi kendime saklamamak için yazmaktı.
Fena mı oldu? Bence Hayır. Yazdıklarımın hepsi muhakkak benim eleğimden geçmiş, deneyimlemiş olduğum, bildiğim, pratikte de teoride de uygulamaya çalıştığım, ordan burdan duyma yada bilgi çalma içermeyen tamamen bana öz ve bana dair her şeyin yer aldığı bir sığınak oldu.
Bu yüzden de zaman zaman hayatımdan, ailemden, oğlumdan, eşimden dostumdan, mutfağımdan, işimden, yiyip içtiklerimden, gezip gördüklerime, organizasyonlarımdan, çektiğim fotoğraf karelerine, el değip ne yaşadığım ne yapmaya çalıştığım şey varsa ucundan onlara değinerek, tavsiyeler, pratik bilgiler, tarifler, kısacası hayatımda yer alan her kareden yer vermeye çalıştığım bir blog oldu. Daha ziyade yemek, pasta, kurabiye, cupcake, salata ..vs. mutfak ağırlıklı, yemeyi-içmeyi seven biri olarak damak tadımızda ne varsa biraz da paylaşmak amaçlı oldu.
Sanırım soranlara da, merak edenlere de , fikir sahibi olmak isteyenlere de bir cevap verebilmişimdir. Paylaşmayı seviyorum, hayatı seviyorum, zevk almaya çalışıyorum, yaşamaya ve yaşatmaya çalışıyorum, hiç bir şeyi bana ölümsüzleştirmeye çalışmıyorum kısacası renklerine göre zamanına,zeminine ve mekanına göre kalp kırmadan, her kişiliğe uygun hiç bir art niyet yada kötü niyet içermeden her bir bireyi bir yansıma gibi görüp her tada ve her renge göre hayatıma bir şeyler katmak ve bunları paylaşmak isteyen biriyim sadece...
Belki sizlerde bana katılır, ortak olur ve bir arada olmak isterseniz benimle, buyurun buradan o zaman derim :)
Facebook: Şuh-i Fidan
İnstagram: fidan_duman
Bana istediğiniz zaman, tüm bu hesaplardan rahatlıkla ulaşabilir ve bağlantı kurabilirsiniz. Kim bilir yollarımız belki hiç düşünmediğimiz bir yerde çakışır, beraber bir şeyler yapabilir, bir arada olma fırsatı yakalayabilir, bir çay, bir kahve içme imkanı yaratabilir, bir çok organizasyon yapabilir yada belki bir grup, organizasyon, mevcut kuruluşları destekleme ve birilerine aracı olma ve yardımlaşma içerisinde bir birliktelik kurabilir bir yol almaya çalışabiliriz.
Lütfen iletişime geçmekten kaçınmayın, eminim bir şeyler yapabiliriz... :)
Sevgilerimle,
Şuh-i Fidan

No comments:

Post a Comment