Friday, 4 July 2014

Artık www.mobilfotografcilik.com Yazarıyım. Sitemize bekleriz, desteklerinizi de isteriz :) Takibe alın derim ben....

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba :)
 
İş-güç, bunalım havalarımdan kurtulup mevsimi yaza çevirince biraz kendime gelebildim. Hoş bu aralarda iyice telefon bağımlısı oldum yani ben demesem de herkes böyle söylüyor. Ya instagramda ya facebookta ya blogda yada başka uğraşlar içerisindeyim. Şimdi bunlara bir yenisi daha eklendi o da www.mobilfotografcilik.com yazarlığı. Sevgili Hakkı Karadeniz Bey'le bir şekilde takibi olduğum instagram hesapları sayesinde bir zaman önceden tanışıyordum. Bu konuda bir arayışları olduğunu duyuncada dayanamadım ve gönderdikleri daveti de kabul ederek hemen yazarlığa başladım. Mobil fotoğrafçılıkta cep telefonuyla neler neler yapılabileceğini hiç de hafife alınmayacak teknik detay ve konularla ilgili tüm bilgileri sitemizde bulabilirsiniz...
 
 
Ben onlar kadar teknik olmasam da kadrajıma düşen fotoğrafları hikayeleriyle birlikte anlatmaya çalışıyorum yada yeni hikayeler yazmaya çalışıyorum. Gördüklerim, görebildiklerim, anı yakaladığım, yada bazen şekle sokarak görmek istediklerimi gördüğüm gibi bu kanalla sizlerle paylaşmaya çalışıyorum :)
 
Kendilerine de bu vesile ile teşekkür eder, inşallah her geçen gün daha aktif ve bir arada olarak sizlerin de desteği ile güzel şeyler ortaya çıkarır ve paylaşma imkanını beraberce yakalamış oluruz.
 
 
 
Sitemizi de takibe almayı unutmayın... :)
 
Şimdinin gündem konuları:

Mobil Fotoğrafçılığın yeni lensi

Böcek Fotoğrafçılığı

Mimari Fotoğrafçılık

Yemek Fotoğrafçılığı

Cep telefonu ile damla fotoğrafı çekmek

Cep telefonu ile fotoğraf çekmenin altın kuralları

Evde Makro Lens Yapımı

Mobil Fotoğrafçılık paylaşımları

                                                         En popüler instagram etiketleri (hastag)

                                                         Instagramda günün fotoğrafı seçilen fotoğraflarımız

                                                         İyi fotoğraf çekmek için birkaç ipucu

                                                         Google fotoğraf düzenleme aracı

                                                         Çiçekler ve makro çekim

                                                         Cep telefonu ile mikro fotoğraf nasıl çekilir?

                                                         Cep telefonu ile timelapse video çekmek

Ayrıca isterseniz de mobil yazarlık başvurusu altındaki mail adresine konu hakkında bir mail atıp, siz de bizlere katılabilir, hem kendinizi hem de bloğunuzu tanıtma şansı yakalayabilirsiniz...


Sevgilerimle,
Şuh-i Fidan

 

No comments:

Post a Comment