Thursday, 5 June 2014

Pratik, Gösterişli ve Çok Amaçlı Mutfak Tasarımım :)

Bazen evdeki bir odaya bir çok hayallerimizi sığdırmak isteriz. O da olsun şu da olsun bu da olsun derken bir bakmışsınız ki küçücük bir oda ve küçücük bir bit pazarınız olmuş... Her zaman bir bilene danışmak lazım o yüzden de çok başa buyruk olmamak lazım, hele ki söz konusu şey eviniz ve asıl yaşam alanınızsa....

Emre'ciğimin kulakları çınlasın, yeni eve geçerken ikimizde İnşaat Mühendisi olunca onu da yapalım şunu da yapalımdan bütün evi soyup bir tek dört duvar bırakmıştık. Sonra boya rengi, parke rengi, mutfak ve banyo dolapları rengi-şekli, kapı doğrama renk-desenleri derken o zaman anladık ki, bu işler mühendislikten öte mimariye kolları sıvattıracak işler... Sağ olsun bizim bu konularda danışabileceğimiz bir Ayşegül'ümüz var. Bana kalsa ev aynalı çarşı olacaktı zaten... Renk seçiciliği olmayan Emre bile dur Fidan ne yapıyorsun demişti. :)
Gelelim bizim tasarıma; yeni evin mutfağı için, eski evimin tek kişilik mutfağa sığabilme kapasitesine göre oldukça ferah ve geniş olmasına rağmen gene de yerden tasarruf edelim diye masa için ne yapalı mı? düşünürken bu fikri attım ortaya... Mutfakta bir aile tablosu, bir resim, bir çerçeve neden olmasın ki ve de bu neden bir masaya dönüşmesin ki dedim ve  sonuç bizim usta marangozun ellerinden çıkınca da bu oldu :)





Yapımı kolay, kullanımı kolay, tasarımı hoş bir masa... Ha bu arada bir de unutmadan geçemeyeceğim birisi daha var ki, O da Gonca'm - Shemellon'um benim... Blogumu tasarlarken yaptığı header'ı o kadar çok beğenmiştim ki, rica edip kendisine bu masanın çerçeveye dönüştüğü anda içinde bizlerin olduğu bir çalışma daha yapar mısın ? diyince kırmadı ve gene en iyisini yaptı. Ona da sözüm vardı bitmiş halini göstereceğim diye ama aylar geçti üstünden bugüne kısmetmiş :) Canım benim tekrar teşekkürler... Emre saymış bu arada içinde 33 tane benim olduğum kendisinin 7 tane olduğu, oğlanın da 8 tane olduğu bir albüm olmuş. Ben demiyorum o diyor, ben saymadım valla :) Her şey için sana da çok teşekkür ederim tekrar tekrar :) Bu arada sevgili shemellon- Gonca kimdir derseniz de buyurun onunla ilgili yazımı tekrar bir okuyun derim tıkkk tıkkkkk :)
Evlerinize siz de bu pratik masa ile hem farklı bir dokunuş hem de renk katabilirsiniz...
Sevgiler,
Şuh-i Fidan

7 comments:

  1. Harika! Bayıldım Fidancığım! Ya sorma ben de eşime hediye fotoğraf albümü yaptırmıştım da tamamı benim iyi çıktığım resimler hatta çoğu sadece benim resimlerim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeliz'im valla biz de bayıla bayıla kullanıyoruz. Acayip rahat ettik. Bence her eve lazım... Diğer zamanlarda benim şeker hamuru çalışma masamda oluyor :) aç-kapa bitti gitti :) Fotoğraf konusunda da Emre her mutfağa girdiğinde anıyor beni sürekli zaten. Ben de burası bayanların yeri o yüzden çok erkek fotosu olmaz diyip geçiştiriyorum.... :) :) :)

      Delete
  2. Ah çok beğendim, nasıl kullanışlı ve güzel olmuş. Yapanın eline sağlık.. Hiç üşenmemiş eşin saymış he:) Ama senin blogun ve senin facebook hesabından aldığım için fotoğrafları en çok senin vardı gerçekten:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim canımcımmm :) Saymış valla... Sen de haklısın canım. Artık o da kaderine razı oldu sanırsam... Çok teşekkürler tekrar... :) Öptüm seni kocaman... Sevgiler...

      Delete
  3. Ya bu masa süper bir şey olmuş ,güle güle kullanın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim sağolun. Çok kullanışlı ve bir o kadar da iç açıcı oldu. :) Sevgiler...

      Delete
  4. Cok beğendim,bir benzerini düşünüyordum,sizinki çok güzel olmuş,güle güle kullanın.
    Hem pratik hem görevli çok iyi ;)

    ReplyDelete