Wednesday, 19 February 2014

Çılgın bir KEK Tarifi- MSA'dan Özge KÖSE (Hemşerim) Hocam'a da Selam Olsun!!! Kesinlikle ve şiddetle denenmeli :)

Genelde mutfakta iyi olduğum söylenir. El lezzetim, yemeklerim, tatlılarım, mezelerim ve dahası için... Ali Kerem'le bu maratona az da olsa ara vermiş olsam da yine de elim değdikçe mutfakta vakit geçirmek ve bir şeyler yapmaktan çok mutlu oluyorum.

Eşimin de serzenişi hadi Fidan bir şeyler yap da yiyelim. "Bak bunu ne zamandır yapmıyorsun"" hatta uzun zamandır senden bunu yiyemedik", bla bla... Bu da mutlu eder beni mutfakta aranan insan olmak hep hoşuma gitmiştir ne yalan söyleyim :) Gelen misafirlerimden de övgü dolu sözler alırsam değmeyin benim keyfime artık yere göğe sığdıramaz kimse beni :)

Neyse bu kadar geyikten sonra hayatımda biraz değişiklik olsun, Mutfak Sanatları Akademisi'de hayatıma bir yerden girsin istediğimden bir workshop etkinliği aldım içinde kek, kurabiye ve cake-pop olan. İyiki de alıp gitmişim diyorum her aklıma geldikçe...

Çok eğlenceli, çok tatlı, çok da keyifli bir gündü benim için:)




Gelin beraber girelim bu kapıdan içeriye...



Beybi Giz Plaza B Blok'ta yer alan ve resimdeki gibi koca gökdelenlerin arasına sıkışmış kalmış sıcacık bir yer karşılıyor sizi....

Bu kapıdan da içeri girince ...
Güzel bir karşılama bankosu ve tüm iştirakler ile karşılaşıyorsunuz.

                       Aralarda dolaşırken de bakın bu güzel manzaralarda neler oluyor neler.... :)




Bu akademide neler oluyor derseniz de. Pek haddime düşmez burayı bana anlatmak ama meraklılarına bilgi için tık tıkkk...

Gelelim bizim workshop gününe... Bütün tarifleri zaman zaman paylaşacağım. Ama buyurun önden bugünlük "Kalp şeklinde yoğun bitter çikolatalı kek" tarifine...



İşte benim çalıştığım istasyonum. Her katılımcıya ait robotlar, fırın, buzdolabı, ocak, lavabo, kap-kacak, tencere, kaşık, spatula,.... vs. daha akla gelmeyecek her şey burada ve en önemlisi de kişiye özel :):):)

Eğitimi veren ve birebir hiç sıkılmadan ve aynı özen ve ses tonuyla bizleri bu istasyonlarda ağırlayıp, işin tüm püf noktalarını anlatan Sevgili Özge KÖSE hocama da selam olsun. Anne taraflarından hemşeri çıktık :)

Kalp şeklinde yoğun bitter çikolatalı kek
Malzemeler

                         Yoğun Çikolatalı Kek                                                 Ganaj İçin

                          400 gr bitter çikolata                                                   250 ml krema
                          150 gr toz şeker                                                           400 gr sütlü çikolata
                          150 gr tereyağı
                          5 yumurta sarısı
                          5 yumurta akı
                          50 gr un
                          2 gr kristal vanilya veya 1 poşet vanilya
                          300 gr çilek

Malzeme Arabamız

 İstasyonumuz ve malzemelerimiz








Ve işte sonrası..... :):):)

 Sizlere de şimdiden afiyetler olsun. Denenmiş, yenmiş ve uygulaması çok pratik ve sonu müthiş bir şelale volkanına dönüşen bu keki bence mutlaka denemelisiniz...

                          MSA'ya nerelerden ulaşabilirim başka derseniz de ... Buyurun sizlere bu kapıdan açılan ağlara ;)



Çikolata ile mutluluğu
Sevgi ile dostluğu
Bir yudum çay ile tebessümü
ve
Bir ömür boyu sağlığı yakalamanız dileğiyle...

Sevgiyle,

Şuh-i Fidan



2 comments:

  1. Ne güzel şeyler yazmışsınız Fidan hanım. Yine bekleriz yeni ve çok güzel tariflerimiz var. Görüşmek dileğiyle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Özge Hocam valla az bile yazmışımdır herhalde çok daha fazlası vardı aslında :) Bu hafta Cumartesi 11.10.2014 tarihinde Macaron kursuna geliyorum siz mi varsınız bilmiyorum ama? İnşallah bir daha ve en kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle... En sıkı takipçilerinizden biriyim diyebilirim. Yayınladığınız çoğu tarifi de hemen yapıp deniyorum ve tabii ki de sonuç tartışmasız HARİKA... Sevgilerimle...

      Delete